Behöver andlig vägledning

Fortfarande strular datorn hemma hos min mamma, icke bra. Dagen har vart ganska bra. Pratade med Ylva i mobilen tidigare ikväll vilket var riktigt trevligt. Ska käka middag med henne imorrn efter min praktik, det ska bli riktigt trevligt:) Vi har en hel del att prata om vad det verkar.

Har tänkt att gå ut i helgen men har inget sug efter det överhuvudtaget just nu. Känns som att jag har vettigare saker att göra egentligen. Fast samtidigt har jag lovat Sandra att gå ut med henne nu när jag är hemma i Övik också så jaa, vi får väl se vartåt det lutar. En sak är säker iaf, saker och ting är betydligt enklare om man har en egen bil men nån sån har ju inte jag längre så därför gäller det att trixa med skjuts och bilar på andra sätt. Bökigt men nåt nödvändigt i mitt läge.

Ska se klart hockeyn nu och sen försöka plugga lite. Sen vankas sängen. Måste försöka massera lite de kommande dagarna också så jag har någorlunda hum när jag ska börja min praktik på "Carolines spa" nästa vecka.

Håller med i vad Ylva sa i telefon till mig tidigare idag. Hon sa att hon skulle vilja bli spådd och vägledd av nåt övre i vissa frågor så man vet om det är helt meningslöst eller om det är något man ska fortsätta försöka med. Det är svårt att veta sånt själv ibland om saker och ting är värda att lägga ner energi på.

Nu ska jag dra härifrån. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0