Jag trivs jättebra! :D

Trivs väldigt bra här i Sunne måste jag säga=) Har så många trevliga människor (klasskompisar) som bor här så det känns superbra verkligen! :) Sen är det en så himla mysig liten stad och skola, passar mig helt perfekt! Synd bara att man ska känna sig småstressad över allt överlag. Borde städa, plugga, laga mat, sova, hinna umgås med kompisar, träna, prata med alla man har därhemma (familj, pojkvän + vänner) och sen vill man ju som hinna bara vara också. Önskar att dygnet hade fler timmar verkligen. Men inte så mkt att göra åt, handlar väl om att försöka priroritera det som är viktigast helt enkelt. Men det är ju inte det lättaste alltid.

Imorrn ska jag vara i skolan 8.20-15.20 och sen ska jag hem och plugga plus träna. Det är planerna iaf. Var längesen jag joggade nu, för längesen egentligen men jag har som inte hunnit. Har vart på "hemmaplan" (Övik) nu helgen som var och då har inte träningen plivit prio 1 direkt. Jätteroligt att få träffa alla därhemma men lite småstressigt dock. Så många man vill hinna umgås med och så mkt man vill göra. Hann väl dock med det mesta iaf som tur är:) Jag for hem till Övik på onsdageftermiddag och kom hem på torsdagmorgon. Så var jag hemma torsdag, fredag, lördag, söndag och sen på måndag (tidigt som faan) så for jag tillbaka hit till Sunne. Var framme här runt 9 igårkväll. Skönt att vara tillbaka. Känns bra att inte behöva flänga så mkt fram och tillbaka faktiskt. Kommer ju som varken ha råd eller tid till att pendla emellan direkt, är ju så himla långt plus att vi inte har just några lov alls heller. Nästa gång jag far hem blir väl förmodligen först till jul. Lika bra det för jag trivs verkligen med mitt "nya liv" här:)

Förstår mig inte på dig. Varför älta en sak om du ändå inte tänker göra nåt åt det fastän du kanske kan? Det är väl bara att försöka gilla läget om du ändå inte ens tänker försöka påverka situationen. Vänta dig inget av mig bara, du vet vad jag har sagt och det står jag fast vid.


Nej, nu ska jag slänga mig i duschen, diska undan och sen försöka varva ned. Borde lägga mig tidigt ikväll känner jag så jag orkar upp imorrn. Ni märker väl när jag bloggar igen. Har som mkt annat som händer runtom här i mitt liv så den här bloggen blir inte prio 1 direkt. 

Ni får ha det så superbra och kom ihåg att ta hand om era nära och kära för man vet aldrig när de försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0