Vilken kick! :D

Mår så jäkla bra just nu alltså. Jag älskar verkligen träning <3 Får sån jäkla kick av det alltså och det har jag just nu. ÅÅh, super!!! Idag har vi haft "Fysiska träningsmetoder" på schemat. På förmiddagen var vi i skolan och hade lite teori och sen på em så var vi uppe på Selmas Spa och tränade och gud vad kul det var (men dryyygt som faan). Men det är samtidigt så drygt att de blir roligt, haha sjukt va;P Vår instruktör är väldigt lik Paolo Robero, både till utseende och sätt men det är inte han, haha. Han är jävligt kunnig och bra på att peppa iaf, rolig också - Suveränt!:D

Snacka om hårdkörning vi haft alltså.
Först körde vi Body pump och det var lite svårt för mig. Har inte just nån bra hållning och vid body pump är ju hållningen extremt viktig så det gick väl lite si och så, men jag försökte iaf. Sen körde vi Body attack och det var skitroligt. Visst jag hade/har inte den bästa kordinationen men det var ändå så mkt roligare än body pump. Var bara att hoppa runt och studsa lite och hänga med i rörelserna så gott det gick:D Haha superkul men oj så trött man blev alltså. Var längesen jag var så trött, svetten bara rann alltså. Sjukt skönt att duscha sen kan jag lova. Sen har vår klass tillgång till bad (med bubbelpoler) och bastu sen efteråt också men jag tar nog det imorrn istället kanske. Imorrn ska vi nämligen vara på Selmas hela dagen och träna så det kommer verkligen bli fullt ös medvetslös haha:P

Nu ska jag cykla till affären och handla lite mat. Sen ska jag laga ihop nåt och försöka diska. Sen ska Sofia och Frida komma hit för vi ska plugga lite. Måste fixa ihop nån matlåda till imorrn också. Bäst jag beger mig så jag hinner. Ha en fortsatt härlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0