Typiskt att det krockar

Kom precis hem från Mia och Hanna, har haft trevligt. Vi lagade pärer (potatis) och strömming till middag med morötter till, gott:) Sen så pluggade vi anatomi tillsammans. Det gick rätt så bra. Känns ju inte som att man blir dummare iaf även fast man har en bra bit kvar innan man förstår allt:P Var meningen att vi skulle se film nu egentligen men jag kände inte riktigt för det, vet inte riktigt varför. Känns bara som att jag måste försöka komma i sängs i tid ikväll och sådär. Sen var jag väl inte så filmsugen överhuvudtaget heller, svårt att sätta fingret på vad det beror på. Det bara är så.

Fick reda på att Mia, Hanna och Ida (en annan tjej som bor där) ska ha inflyttningsfest nu på fredag så det lät ju roligt måste jag säga:) Blir nog nåt tema också, men det var inte bestämt riktigt vad. Hoppas inte temat blir alltför svårt bara, en annan har ju inte så mkt speciella kläder utan mest vardagskläder och då är det inte lätt:P Well, det ordnar sig.

Ska försöka satsa på att plugga en hel del nu den här veckan så jag kan slappna av och vara ledig sen när pappa och Helena kommer hit på torsdagkväll lr fredag. Men oj, nu kom jag ju på att det kommer att krocka. Vad dum jag är. Kommer säkert inte kunna gå på Hanna och Mias fest om mina familjemedlemmar ska hit, typiskt:/ Jaja inte mkt att göra åt:/ Känns ju verkligen som att jag måste passa på att vara med Helena och pappa ända gången de kommer hit liksom.

Imorrn blire LIA-info fram till 12 och sen ska jag försöka massera någon. Ska försöka träna senare imorrn också lr också skippar jag kanske det eftersom vi ska träna i skolan på tis, ons och tor. Vi har nämligen "fysiska träningsmetoder" då. Hmm, får se hur jag gör.

Nu ska jag dra mig härifrån. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0