Tack Frida:D

Nu ska jag iväg till mitt LIA-ställe. Har dragit ut en karta och det ser inte ut att vara så svårt att hitta så jag hoppas det går bra. Tänkte åka nu så jag har god tid på mig med för säkerhets skull.

Mina planer för idag är:
- Plugga
- Städa
- Slappa
- Handla mjölk och kanske nåt annat gott till ikväll


Fick föresten låna den senaste Winnerbäckskivan av Frida, min genomgoa klasskompis igår och det är jag mkt glad över:D Lyssnade lite på den igårkväll. Kommer nog lyssna på den sen när jag ska städa. Fast när jag pluggar vill jag inte ha nån musik på överhuvudtaget för då kan jag inte koncentrera mig nå bra. Sofia kommer nog förbi runt 3 också för då ska vi kolla igenom våra anatomisvar, blir kanon det. Bra att kunna jämföra och se så man förstått rätt.

Ska dra nu så jag hinner. Hör säkerligen av mig senare så höll ögonen öppna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0