Storfrämmande nästa helg:)

Fick precis reda på att min pappa och min syster Helena förmodligen kommer på besök nästa helg:) Känns superkul faktiskt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det löser sig. Kanske far vi till Karlstad och kikar på Färjestad mot Lule:P Det hade ju inte vart fel. Åh, det var ruskigt längesen jag såg en hockeymatch live nu alltså. För längesen egentligen men det är inte lätt att hinna med allt.

För en stund sedan fick jag också reda på att jag kunde få va på Selmas Spa "fitnessavdelning" också så det är perfekt! Får välja helt fritt vilka dagar och hur många jag vill vara på Selmas också så det kan ju inte bli bättre. Nu behöver jag alltså inte fixa några fler Liaplatser. Imorrn ska jag ringa till mitt andra LIA-ställe och kolla vilka dagar och så som passar bäst. Fan, vad skönt att ha detta klart:D Bra gjort av mig.

Nu blir de ringa Helena och sen sängen. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0