Pluggstress & Norrlandsbesök

Så var denna skoldag slut. Fick reda på att vi både kommer att ha ett teoretiskt men sen också ett praktiskt prov inom styrketräning om tre veckor bara (proven kommer dessutom vara på samma dag:S). Blir en hel del plugg med andra ord. Måste dessutom köpa mig ett klippkort till Selmas fitnessavdelning så jag kan gå dit och öva så jag kan alla maskiner och så.  Det lär ju inte bli billigt men vad ska man göra? Måste ju klara provet och då måste man ju kunna utföra alla övningar klockrent och jag har inte direkt några träningsmaskiner sj så:S. Min klasskompis Josefine måste hjälpa mig (hon har tränat på Selmas i flera år så hon kan jättemkt)!:P Tycker det är lite dåligt att inte skolan har nåt gym som vi kan använda lr liknande. Att behöva måste kosta på sånt här sj svider rätt bra, att gymma är ju inte billigt nånstans heller:S Visst det är väl ingen sak att lära sig för de som tränar på gym sen tidigare men för en annan som aldrig styrketränar blir det väldigt mkt, fy tusan! Blir mkt att lära med tanke på att jag kan jättelite om styrketräning men det är väl bara att bita ihop och hoppas på det bästa:S

Ska sluta gnälla nu och försöka se mer positivt. Kommer strax få besök av min pappa och min syster Helena så det ska bli trevligt. De kommer vara här hela helgen. Tror de åker hem på söndag. Känns väldigt spännande. Funderar på om man ska försöka laga ihop nån mat tills de kommer men vet inte vad tusan jag ska laga:S Svårt att veta exakt när de kommer också.

Blir med andra ord (mest troligt) en pluggfri helg för min del.
Får se om vi kanske ska gå och se FBK-Luleå på lördag:) Det skulle vara roligt. Var ju evigheter sen jag gick på hockey nu. Annars vet jag inte vad vi ska göra i helgen, får se vad som dyker upp.

Sen till veckan får jag bita ihop igen och plugga främst anatomi och fysiska träningsmetoder. Mkt jag måste få in i mitt huvud. Tur jag har "eget arbete" på tisdag iaf, alltid nåt. På onsdag har jag "bara" processhandledning i 3 timmar så där har man ju rätt bra med tid till att plugga också. Hoppas man hinner lära in sig allt man ska bara:S Känner mig lite småstressad faktiskt (tråkigt men sant). Men det är väl bara att nöta så borde/MÅSTE det gå.

Har inte så mkt mer att skriva här för tillfället. Ska ta och städa och fundera ut nån ev mat. Kanske inte kommer ha tid att blogga här på ett tag nu eftersom jag ju ska få besök. Ni ser när jag bloggar igen. Jag får önska er en trevlig helg(det ska jag försöka ha iaf)!

Kommentarer
Postat av: Stina

På hälsokällan kan du köpa 10-kort för 600kr :) Kram

2009-10-22 @ 19:02:55
URL: http://stinaviola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0