Nya tag imorrn

Var till Selmas gym med Josefine ikväll och det var mkt trevligt. Verkligen toppen att man har nån man kan öva med, helst en som kan betydligt mer än mig också ang styrketräningsområdet. Fantastiskt!:) Blir till att nöta en hel del där framöver för min del om jag ska få alla övningar och maskiner att gå som de ska. Så mkt man behöver tänka på också men det ordnar sig nog om man går dit var och varannan kväll. Måste dock hinna träna min kondis också men det ska nog hinnas det med.

Nu ska jag lägga mig och se "Sex and the city" och sen sova. Haha, den serien har verkligen blivit en kvällsrutin för mig numera men den är så enkel och rolig att se på. Ganska lärorik ibland också faktiskt. Jag gillar den helt enkelt så varför inte liksom.

Imorrn blire anatomi. Sitter väl hyfsat för mig vad gäller "cirkulationssystemet" nu iaf men bättre kan det bli. Efter skolan ska jag nog verkligen sätta mig ner och försöka läsa igenom mina anatomisvar och se så att de stämmer. Får se om man hittar nån klasskompis som vill jämföra svaren också så man vet om man har gjort rätt. Det hade faktiskt vart bra.

Så lätt att man tappar bort sig själv såna här tider. Det är verkligen en händelserik period för min del. Men det gäller bara att tänka förnuftigt och verkligen göra sitt bästa. Lyckas man inte så har man ju iaf försökt. Jag måste försöka vara lite snällare mot mig själv framöver så jag orkar med. Som jag hållit på nu på slutet funkar inte i längden, det kan t o m en idiot fatta. Men...Ny dag, nya förutsättningar imorrn, känns bra. Det kan bara bli bättre:)

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0