Mörkare tider

Var ute och joggade idag efter skolan men det blir mörkt så otroligt fort. Gjorde lite makaroner och köttbullar när jag kom hem som jag sen käkade upp. Efter det ringde Helena och jag pratade en liten stund med henne. Sen när jag skulle ut och klockan bara var typ halv 6 så var det becksvart ute:S Helt sanslöst! Tur det finns lampor efter spåret jag brukar springa....hehe, är ju därför det heter elljusspår ;). Gick iaf ganska bra att jogga, kunde ha gått bättre men jag är nöjd eftersom jag varit seg hela dagen idag och sen också att jag inte lät maten smälta så mkt innan jag gav mig iväg. Inte de bästa förutsättningarna med andra ord så med tanke på det är jag ändå nöjd. Sprang också på den tid jag brukar ligga på så det känns gött.

Nu ska jag cykla iväg till Frida och plugga lite. Blir nog en del snack om annat också men det gör mig ingenting isf;) Är ju bara trevligt att få vara lite social. Imorrn ska jag till ett av mina LIA-ställen i Sunne och bestämma dagar och tider som jag ska ha min LIA. Hoppas jag hittar dit bara, hehe:P En annan har ju inte direkt nå superbra lokalsinne så...tvärtom haha. Jaja, i värsta fall får man väl ringa och fråga efter vägen. Man ska inte oroa sig i förväg. Måste sluta med sånt.

Bäst jag ger mig av nu innan det blir alltför sent. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0