Mkt med mig sj

Har kört igång med kursen mentala träningsmetoder idag och oj vad det satte igång mkt inom mig alltså. Helt sanslöst alltså! Förstår inte hur det kan träffa så pass mkt som det faktiskt gjorde men jag har verkligen insett en hel del redan idag (och ändå är det bara första dagen). Gud vad jag har fått upp ögonen alltså, otroligt. Känns skrämmande men det är ju bara positivt egentligen så jag ska vara nöjd. Den här kursen kan bli den viktigaste och bästa jag går nånsin.

Lämnade in anatomifördjupningen idag iaf, så nu har jag den ur världen iaf. Nu ska jag strax käka fullkornsmakaroner och köttbullar. Sen ska jag bege mig ut på min vanliga "skogsjoggingrunda". Efter att jag duschat ska jag fara till Marcus och få en taktil helkroppsmassage, kommer bli skönt:)

Jag måste unna mig att lägga mig i tid ikväll.
Har blivit alldeles för lite sömn de två senaste nätterna. Ska inte sätta igång med nåt pluggande efter massagen utan unna mig att ta det lugnt resten av kvällen och bara göra sånt jag faktiskt VILL göra. Och sen att lägga mig i sängs i tid då som sagt.

Känner att jag har mkt med mig själv nu på många plan. Mkt som snurrar i huvudet och mkt som måste falla på plats. Men först ska jag bara granska allt och iakta det och sen, sen ska jag agera när det hunnit landa riktigt ordentligt. Jag vill ge mig tid till att granska och landa först och främst. Jag tror dock det hela kommer leda till nåt toppenbra tillslut och det längtar jag efter.

Sofia och Josefine klass är verkligen två toppensköna tjejer, fan vad jag älskar att flumma med er tjejer=D Ni ger mig verkligen energi! - Tack! :D

Får se om jag orkar blogga ikväll, beror på vad jag känner för. Ha de så jättebra iaf och kom ihåg att "fånga dagen"! :)

Kommentarer
Postat av: sophie

jag har också fått mig ett wake-up-call idag. vilken kurs!

och tack marika för dina fina ord, jag tycker så mycket om dig.

ha en skön kväll nu och njut av massagen!

kraam

2009-10-13 @ 18:12:55
URL: http://hagelinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0