Kylig promenad

Han pluggat en del anatomi ikväll och sedan har jag pratat med Helena och mamma. Har hunnit diska undan en massa plus tvättat lite också. Efter det tog jag mig ut på en promenad i mörkret och den kyliga värmlandsluften. Nollgradigt var det så jag unnade mig faktiskt att ta vinterjackan, för första gången för denna vinter. Riktigt skönt att komma ut. Var ute och gick en timme ca. Ensam gick jag och allt, men jag är inte rädd som säkert många andra kanske är. Det är ju bara att gå. Händer det nåt är det väl bara att skrika. Äh, känns inte som att så mkt kan hända i lilla Sunne heller för den delen, helst inte på en vardagskväll. Man vet ju å andra sidan aldrig men. Well, nog om det...sitter ju här livs levande nu och det är väl huvudsaken:) Jag tycker allt blir som så annorlunda i mörker, lr ja det är ju egentligen som på dagen, men det blir ändå skillnad. Man lägger märke till saker man inte lägger märke till då det är ljust. Rätt spännande I must say. Ganska skönt att gå promenader och rensa tankarna lite också, det behövs.

Nu ska jag lägga mig och se ett lr två Sex and the city-avsnitt. Är inne på tredje säsongen nu:) Riktigt bra är det. Sen ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0