Känslomässig röra

Så mkt jag vill skriva men ändå inte. Så mkt som jag tänker skriva men som jag ändå hindrar mig från att skriva i sista sekunden. Rörigt är vad det är. Känslor förvirrar mig ikväll.
På ett sätt vill jag inget hellre än att börja om och bara vrida tillbaka tiden. Det vore så mkt enklare på ett sätt men jag vet att det är fel. Jag vet att jag inte ska göra det. Det kommer bara sluta olyckligt tillslut, därför gör jag det inte. Det är bara onödigt. Det är mina känslor som lurar mig än en gång.

Ååh, jag saknar det. Jag är inte van vid att vara utan det. Det blir väl lite som ett beroende egentligen. Jag har aldrig försökt sluta snusa lr röka (har aldrig ens börjat) men jag kan tänka mig att abstinnensen säkert är nåt liknande då som den jag har just nu. Det är bara som ett litet tomrum. Jag vill inte ha ett tomrum. Jag vill ha det. Det är inte lätt att vara mig ikväll. Ska sluta tänka nu och försöka göra nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0