Joggingdags

Ska ut och jogga med Hanna alldeles strax, kommer bli skönt att komma ut lite. Denna gång ska vi jogga min runda i skogen så ska bli spännande att se vad hon tycker om den:) Är soligt ute men verkar vara lite blåsigt så ja, vi får se hur det går.

Ikväll klockan 19 ska jag till Marcus och spela "Rockband" med Sophie (och ev några fler ur klassen), ska bli skoj:D Innan dess ska jag fixa nåt käk och plugga lite. Får se om man orkar dammsuga lr nåt också, kan ju behövas men är inte nån prio för tillfället. Vill se hockeykväll också och det är ju kl 19 det med men jag ska nog ta och kika på nån repris på Internet senare ikväll istället.

Imorrn vill (SKA) jag ta en promenad och knäppa några naturkort. Hösten har nämligen kommit hit till Sunne, gula och oranga färger överallt, riktigt fint måste jag säga.

Grattis till min lillasyster Betty idag som fyller 18 och grattis till min kära kompis Maria som fyller 21! :D Hipp hipp hurra för er! Och igår fyllde föresten min söta kompis Emma 20 så grattis i efterskott till henne (glömde skriva det här på bloggen igår).

Nu ska jag bege mig. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0