Jag lurar mig själv

Har inte gjort mycket vettigt idag egentligen. Sov mkt längre än vad jag tänkt. Varför är jag så jäkla trött? Visst att jag sovit lite få timmar nu i veckan men ändå:S Konstigt. Imorrn ska jag göra ett nytt försök med att kliva upp kl 9.

Har iaf vart och kollat lite i centrum idag men hittade inte just nånting. Skulle bland annat låna två superbra böcker på biblioteket men de fanns tyvärr inte. Får se om jag kanske ska beställa de från Internet istället. Cyklade ända bort till Pekås och handlade lite mat sen, hoppas man sparade in lite pengar på det iaf (nåja, om inte annat fick man lite extra motion...och det är ju inte fel det heller).

Nu ska jag stax ge mig iväg och jogga. Kommer nog kännas tungt eftersom jag i allmänhet känner mig seg idag (förmodligen för att jag sov så många timmar) men jag ska kämpa på ändå. Ska försöka köra lite armhävningar och sit-ups sen också, det kan behövas.

Ikväll ska jag förhoppningsvis se Idol med Frida, det vore skoj. Får se om man kanske far en sväng på Coop och köper nåt gott också. Men innan dess ska jag väl försöka laga nån middag. Har inte blivit mkt plugg idag men jag får göra det imorrn istället. Har iaf diskat och städat undan lite här, skönt det iaf.

Jag saknar "Det" men inte "Det" jag tror egentligen.
Det är något annat "Det" jag saknar.
Himla lätt att man lurar sig själv såna här gånger.
Jag ska bara försöka andas och ta det lugnt.
Jag har enormt mycket kraft i mina tankar.
Det gäller alltså bara för mig att tänka rätt (vilket är lättare sagt än gjort men).
Jag ska kämpa för jag vet att jag kommer nå målet tillslut.
Det gäller bara att ha styrka och tålamod.
Jag kan, vågar och vill klara det. Jag klarar det.

Nu blir det träning för hela slanten. Ha en trevlig fredag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0