Jag kan se hockey på tv!

Har inte blivit nå mer plugg för min del idag istället har jag dammat en massa och städat badrummet så nu är det lite fräschare här:) Har vart och handlat en sväng på Coop och köpte bl a choklad, honungsmelon och risgrynsgröt. Kom hem alldeles nyss, var faktiskt skönt att cykla för det regnade inget nu längre. Det var bara lite halvfuktigt i luften men det var bara härligt.

Slog på tvn för en liten stund sedan och zappade lite och plötsligt upptäckte jag att jag fick in tv6(!) :O
Trodde det var en kanal som hörde till viasat men tydligen inte vad det verkar. Har ju som bara gratiskanalerna men tydligen är det också en gratiskanal (lr också är det nåt tillfälligt fel på sändningen...jaja inte mig emot iaf;P). Till min stora glädje såg jag att de precis ska till att sända matchen i Globen mellan Detroit och St louis, perfekt! Då vet jag verkligen vad jag ska titta på ikväll:)

Fan, inte varje dag man kan se hockey nuförtiden så det gäller sannerligen att passa på. Nu är reklamen slut så nu ska jag kika på hockeyn och äta lite choklad och glass:P

Blir nog en lugn kväll som jag tillbringar här i min stuga i min ensamhet. Fast jag har ju hockeyn som sällskap förstås;) Take care!

Kommentarer
Postat av: jenny

låter härligt :) ja plugga är kanon tycker jag, men ibland kan man bli rätt less tyvärr :(..men allt runt om kring väger upp det, alla vänner osv :) Jag är inne på mitt andra år av totalt 3. Så det känns bra :)Men vilket program läser du? Hehe..ja jag har läst idrottsmedicin, vilket innefattar anatomi och idrottsskador och fysiologi. Anatomin var mycket enklare än själva fysiologin tycker jag, men det var en intressant kurs där man lärde sig mycket tycker jag :) hade bra kram

2009-10-04 @ 13:26:31
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0