Hösten har kommit till bloggen

Som ni ser har min blogg fått ett lite mer höstigt utseende nu, bra va?:) Tog och ändrade massa igårkväll och det blev väl helt okej tillslut. Fattar bara inte varför det ska ta lika lång tid varje gång jag ska ändra utseende:P Well, antar att det är därför att man gör det för sällan och därför lätt glömmer bort.

Hade lite småmardrömmar inatt faktiskt för ovanlighetens skull. Jag tror dock jag vet vad det beror på. Vet bara inte vad jag ska göra åt det:S Vill inte ha det såhär längre:( nånting måste göras på nåt vis. Nästan tur att man är här nere i Sunne iaf, annars hade det säkert vart ännu värre.

Idag hade jag tänkt ge mig ut i skogen och löpa lite. Hoppas det kommer gå lite lättare idag, i fredags när jag joggade gick det jättetungt. Drygt som fan var det men jag tvingade mig själv att jogga hela vägen trots motståndet och det kändes asbra (lr ska jag kanske skriva "görbra" som alla här nere verkar säga;P) efteråt.

Borde träna taktil massage också men borde nästan dokumentera med de som är lite äldre i klassen men det är ju lite svårt när de inte bor här i Sunne:S Får se om man ska slänga iväg nåt sms till nån sen. Kanske nån kan stanna kvar efter skolan nån dag lr så. Det lär väl förhoppningsvis gå att ordna.

Smsade lite med Ylva igår och jag saknar henne. Hon var uppe i Boden och festade med Sthlms-Micke och hans vänner. De verkade ha jättekul. Pratade med Helena också och hon saknar jag också. Hade jag vart däruppe hade vi kunnat spela en massa tennis, så himla kul det hade vart! :D Ibland saknar jag Norrland väldigt mkt även om jag trivs här nere också<3 

Ska kolla vidare här en stund nu och sen jogga. Hoppas ni alla får en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0