Ensam igen

Nu har min pappa och syster åkt upp till Norrland igen. De for runt 11-tiden. Konstigt att vara ensam igen, man vänjer sig otroligt fort med att ha folk omkring sig men, men...vardag måste ju komma det med så är det ju bara. Jag tror dock jag ska fara hem i mitten på november då jag har långledigt. Saknar min kära familj <3

Jag har iaf haft det jättetrevligt i helgen. Jag har visat pappa och Helena en hel del av Sunne. I fredags gick vi upp till en "utsiktsplats" uppe i skogen och sen har vi kollat på skolan och mitt klassrum med. De tyckte om Sunne och pappa tyckte jag hade gjort ett bra val som flyttat ner hit och går utbildningen:) Det blev jag glad över att höra. Vi har hunnit med att se två filmer i helgen också; "Johan Falk, national target" och "The reader". Båda filmerna var bra fast jag gillade den förstnämnda bäst. Jag måste absolut köpa en box med alla Johan Falk-filmer sen, I love them!

Igår for vi in till Karlstad och shoppade. Jag köpte värmeljus, en mössa, en halsduk och en fin glitterklänning bl a. Kvällen tillbringade vi i "Lila arenan" och såg hockey. Första gången nånsin jag ser hockey i den arenan, yeah;) Det var en rätt hyfsad match mellan FBK och Lule. Lule vann tillslut med 2-1 i sudden och det var välförtjänt. Måste säga att arenan är snyggare inuti jämfört med vår arena (Swedbank). Blått och rött är ju mkt finare färger jämfört med orange som vi ju har i vår arena. Fast Färjestads matchprogram var en besvikelse. Stod ju nästan ingenting i det, dåligt.

Idag har jag handlat och städat en hel del.
Håller på att tvätta en massa. Har hunnit titta igenom mina anatomisvar också som ju snart måste lämnas in och svaren verkar väl rätt okej tycker jag. Nu ska jag fortsätta tvätta och sen ska jag väl snart börja med nån mat också. Tänkte försöka göra rödspätta idag, det kommer bli en utmaning men det kommer förhoppningsvis gå bra.

Nu ska jag hänga mer tvätt. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0