Min stuga!

Har nu bott i Sunne i en månad ungefär och då tycker jag att det verkligen är på tiden att ni får se några bilder på hur jag faktiskt bor. Därför kommer här några bilder på mitt nuvarande hem:) - Min stuga.

För er som inte vet det så bor jag i en stuga på 30 kvadratmeter vilket passar mig perfekt.
Har knappt 3 km till skolan och det går fort att ta sig dig på mornarna med min cykel, bra att ha den verkligen! Vidare har jag väl bara 5 minuter in till affärerna och city så att säga. Bor nära ett elljusspår uppe i skogen också. Där har jag joggat och gått mycket redan kan jag avslöja;P Har många raggare här uppenbarligen som åker runt i massa bilar och dunkar hög musik. De har en mötesplats vid en mack som ligger bara typ 400 meter från där jag bor därför kan det smådunka rätt bra vissa kvällar trots att jag är inomhus. Tur man inte är känslig för småljud och sånt när man ska sova:)

Well, här kommer 9 bilder på mitt hem så enjoy! (Ursäkta om det är lite småstökigt på bilderna btw:P)







Ska verkligen försöka ta nya tag med den här bloggen föresten för jag mår faktiskt bra av att blogga:) Så jag ska försöka skriva här oftare. Kan inte lova nåt om hur ofta men jag ska försöka, i promess!

Nu måste jag diska undan lite här. Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0