Bra kväll trots allt...

Har haft en sån konstig kväll ikväll. Den blev inte som jag tänkt mig men bra blev den ändå...trots allt. Man behöver såna här kvällar ibland även om man inte tror det. Såna här kvällar kan verkligen vara upplyftande i längden. Jag inser verkligen det.

Åh, vad glad jag är över att jag inte är ensam människa på denna jord. Finns så många underbara människor därute som man inte vet om och tror. Finns många fler än man tror, gäller bara att hålla ögonen öppna. Tur jag har lyckats hitta några av dessa! <3 :)

Nu måste jag snart sova verkligen. Kände hur mina ögon höll på att falla ihop när jag läste igenom det vi gjort på anatomin idag för en halvtimme sen. Min kropp behöver sömn och det borde jag verkligen ge den också. Måste ju försöka hänga med på ännu en tuff anatomidag imorgon.

Måste bara säga att Kent är så otroligt bra! Har återupptäckt de lite de senaste dagarna och de är fantastiska. Underbara låtar verkligen! Kommer säkerligen lyssna på de ett bra tag nu.

Tack för mig och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0