Äta frukt & nöta framöver

Känner mig bättre idag som tur är. Är väl fortfarande halvborta inom anatomin men jag känner att så länge jag ställer in mig på att verkligen lära in mig det jag ska så SKA JAG NÖTA TILLS DET SITTER, så är det bara. Då får det ta den tid det tar. Man studerar ju nu så då får man väl helt enkelt ställa in sig på att pluggandet kommer ta en hel del tid. Dessutom pratade jag med några idag om att man kanske kunde plugga tillsammans nån kväll och hjälpas åt me grejer som är svårt och så. Det vore ju suveränt om man kunde gå ihop några och göra det, iaf vi som bor här i Sunne. Dessutom är det fler som tycker att det är svårt så då är man ju iaf inte ensam om att vara "dum" (om man skulle vara det för att man inte fattar), alltid nåt:P

Har precis käkat blodpudding och nu ska jag snart ut och jogga lite i skogen. Ska bli skönt att komma ut lite i friska luften. Man blir seg av att sitta inne mest hela dagen. Naturen är så avkopplande <3

Köpte massa frukt på Coop igår så nu ska jag käka frukt som tusan.
Inget ska bli dåligt i mitt kylskåp inte. Dessutom mår man jävligt bra av frukt så det är ju bara käka på;) Har faktiskt lyckats hålla mig hela veckan från att äta nåt småonyttigt så det känns jätteskönt. Bara för det lär jag väl få värsta sötsuget ikväll lr nåt...Nej, då ska jag minsann ta en frukt istället.

Fick en helkroppsmassage av min klasskompis Hanna för en stund sedan. Fick en lite halvkonstig känsla efteråt men så försvann den rätt fort (lr snarare kanske att jag tryckte undan den/tillät den inte att komma fram). Finns nog en hel del spänningar inom mig för tillfället men det är nog inte så konstigt. Var för övrigt en mkt skön massage så det var nice:)

Ska pyssla med lite annat nu. Ha en fin kväll hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0