Anatomidag

Har ägnat i princip hela dagen åt att svara på en heljäkla massa krångliga anatomifrågor. Totalt är det 68 frågor ca och en hel del av de är riktigt krånliga också. Har iaf försökt göra alla nu (utom en) och jag känner mig rätt slut i huvudet, man ska nog inte sitta så länge som jag gjorde egentligen men men skönt ändå att göra bort det. Ska väl dock kolla igenom alltihop sen, det måste jag göra. Vet verkligen inte om jag förstått/skrivit allt rätt:S Värsta är ju att man ska lära sig allting sen också utan att kolla i pärmen, haha känns rätt omöjligt just nu men det är väl bara att nöta lr nåt:P Hoppas på det bästa.

För en stund sedan cyklade jag till affären och köpte mjök, fil och frukt. Jag unnade mig också två påsar godis. Nånting har man väl förtjänat efter allt detta pluggande. Köpte en påse "Salt och blandat" och en påse "Gott och blandat, skum". Den sistnämnda är nån nyhet och jag har smakat lite ur den påsen nu och det smakar inte alls dumt. Fanns t o m en lakrits-skumgodis, det gillas;)

Ska nog kika lite på Idol nu strax, kanske ska hitta på nåt med Marcus sen också...får se vad det blir. Blir nog skoj:)

Har saknat min familj mkt idag btw<3 Kanske ska åka hem i november då jag har "eget arbete" och långledigt i hela fem dagar. Det skulle vara trevligt.

Saknar hockey också, måste fasen gå på nån hockeymatch snart:P Måste ta mig in till Lila och kolla på FBK nån kväll. Får tvinga me mig nån/några ur klassen, haha:D Synd man ska ha så mkt plugg bara men är man student så är det väl smällar man får ta.

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0