Underbara helg!

Har haft massage idag också på skolan så jag är rätt mör för tillfället. Har känt mig halvseg hela dagen i princip. Riktigt skönt med helg trots att jag kommit underfund med att jag har jävligt mkt att plugga. Jaja, det är bara att bita ihop. Nu blir det iaf Idol, godis och popcorn. En riktigt lugn och skön slapparkväll med andra ord, perfekt! Det behöver jag verkligen. Inte omöjligt att man drar ett och ett annat "Sex-and-the-city-avsnitt" sen också ;P

Saknar många personer för tillfället, fast det känns ändå rätt skönt att vara själv ikväll faktiskt. Konstigt hur man kan vara så tudelad ibland. Jag får iaf snart träffa personer jag tycker om och det känns riktigt bra:) Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0