Time to sleep

Har blivit plugg idag plus matlagning och sen var jag och körde lite styrketräning på Selmas. Gick väl hyfsat. Hoppas man gör tekniken på övningarna någorlunda rätt bara. Lite svårt att veta men det känns ju bra iaf så då borde det väl inte vara nån större fara. Behöver verkligen träna upp mina muskler, orkar ju ingenting...helst inte i armarna.

Har sen diskat undan en jäkla massa och kört en tvättmaskin, båda sakerna behövdes.
Har kollat en del på Idol också. Lite synd att Rabih åkte ut, han har ju sån speciell röst plus att han har en unik personlighet med. Men, men that's life. Han har väl säkerligen goda chanser att få ett skivkontrakt ändå så han lär ju överleva;P.

Ska väl snart försöka sova så man kommer upp tidigare imorrn jämfört med vad man gjorde idag.
Blir fortsatt plugg imorrn och ev. en joggingrunda om jag har kraft till det. Borde försöka dammsuga och damma också. Får se hur det blir med de sakerna. Har iaf matrester över i kylskåpet så kommer inte behöva ställa mig och laga nån mat imorrn. Det känns faktiskt skönt:) Mer tid över till annat då ju. Nu ska jag hänga min tvätt och sen blir det sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0