Städ- & pluggdag

Har hunnit med hyfsat mkt idag tycker jag. Detta har jag gjort:
- Pluggat cirkulationssystemet
- Pluggat anatomihäftet till Fysen (oj, så bökigt det är men man blir ju inte dummare iaf)
- Lagat makaroner med korv (husmanskost som alltid funkar;P)
- Dammat
- Tittat lite smått på Tre kronors match mot Finland men jag stängde av efter att finnarna gjort 5-0, Verkligen inte roligt att se på! Morr! :/
- Promenerat med Frida
- Dammsugat
- Bytt sängkläder i sängen
- Rengjort tvättstället
- Diskat undan
- Ringt och grattat min käre far på fars dag
- Ringt mamma

Nu ska jag ta en dusch och sedan plugga lite. Sen blire såklart Sex and the city innan jag ska försöka ge mig på att somna. Det sistnämnda lär ju inte bli det lättaste då jag vridit på dygnet som faan i helgen men, men. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0