Snön är borta

Idag har all snö försvunnit. Allt har regnat bort, lite småtrist men kanske lika bra då jag inte hunnit köpa mig vinterskor än. Har pluggat på cirkulationssystemet och nu har jag börjat med anatomihäftet till fysen, mkt att få in i huvudet men det ska gå. Ska unna mig en paus nu och fara till affären och handla. Ska göra "Färsröra kalas" till middag, det är jag värd. Sen blire nog mera plugg innan jag far till gymmet och kör lite styrka.

Gick väl inte sådär jättebra att ta sig upp i morse men jag skyller på att jag hade en sån underlig dröm. Förstår inte riktigt varför jag drömde som jag gjorde. Jag vet ju hur jag vill ha det men det är väl stressen som bidrar till såna där drömmar antar jag. Konstigt.

Ska cykla iväg nu i regnet men jag bloggar senare om jag känner för't. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0