Smått vilsen

Så enormt mkt som snurrar i mitt huvud för tillfället. Kommer tankar som jag inte vill veta av. Sen kommer tankar som jag inte riktigt förstår mig på. Tankar som är jäkligt svåra att tolka. Saker och ting borde vara enkla men det är de inte. Livet i ett nötskal i guess. En speciell dröm på allt detta gör mig ännu mer förvirrad. Trodde jag visste men nu är jag inte lika säker längre. Hur ska man kunna vara säker på nånting egentligen när så mkt olika signaler kommer från alla möjliga håll? Well, jag antar att man gör bäst i att leva i nuet och låta känslorna/tankarna för stunden styra. Måste verkligen sluta tänka så mkt på framtida händelser och koncentrera mig på nuet.

Har svårt att koncentrera mig på att plugga på "Fysiska träningsmetoder" ikväll. Ska nog försöka sova snart (mitt huvud är inte vad det borde vara) men först måste jag verkligen försöka plugga ett tag till, det behöver jag. Kan ju alltid fastna nåt iaf med lite tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0