Seg joggingtur

Nu har jag precis kommit hem från min joggingtur. Kände mig riktigt seg i kroppen idag måste jag säga. Vet inte riktigt varför. Kanske tränat för mkt och sovit för mkt på sistone(?) Trots segheten så joggade jag mig iaf igenom hela sträckan och det känns jäkligt bra såhär i efterhand. Joggade på ca 33 minuter vilket ju är vad jag ungefär brukar ligga på. Känner mig nöjd:) Blev dock genomblöt om fötterna och det var jäkligt geggigt och halt på vissa ställen men det som inte dödar härdar;) Imorrn ska jag dock unna mig en träningsfri dag så min kropp får vila lite. Kanske bara tar en promenad lr liknande. Måste dessutom plugga en massa ändå plus städa i min stuga.

Nu ska jag stretcha klart och sen duscha. Kommer bli vädligt skönt. Sen blir det köttsoppa och mackor till mat. Ska passa på att äta lite frukt och grönsaker också. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0