Rolig redovisning

Redovisningen idag gick bra tillslut och jag känner mig nöjd:D Vår grupp ägde;) Hade riktigt kul dessutom också, underbart! Nu är det fullt fokus på måndagens prov i fysiska träningsmetoder. Tänkte först träna styrketräning ikväll men nu känner jag att det kanske är bättre att plugga på teorin istället. Är ju som en 20 sidor kanske så det är en del att lära in. Måste städa upp lite här i min stuga också. Sticker nog till gymmet efter skolan imorrn ist, vi slutar nämligen redan kl 14 imorrn - gött!:) I vanliga fall slutar vi först 15.20 men vår lärare berättade innan vi slutade idag att vi skulle få gå tidigare imorrn. Det gillas:)

Imorrnkväll blire hockey föresten. Ska ta en buss som går härifrån Sunne 17.15. Ska nämligen till Lila och titta på Färjestad-Modo, kan bli intressant. Hoppas Modo skärper till sig lite då när man ska se dem spela live för första gången i år. Har betalat hundra spänn och då får jag åka buss till arenan och hem igen plus en ståplatsbiljett, billigt värre! :D Hoppas matchen blir bra och att Modo vinner, det skulle sitta fint:)

Nu ska jag plugga och städa. Sen blire nog en varm skön dusch. Det är jag faktiskt värd. Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0