Provångest

Fan, vad jag oroar mig för proven vi har på måndag i fysiska träningsmetoder. Helt vansinnigt! Shit alltså, det känns verkligen inte bra. Får ont i magen och blir nervös bara jag tänker på det där. Jaja, i värsta fall får man väl göra om proven...det är ju faktiskt inte nån avrättning det handlar om om man nu inte skulle lyckas. Men ååh, jag vill så gärna lyckas! Det hade vart så jäkla skönt att få hela den där grejen ur världen. Fan också, jag som skulle leva i nuet och inte oroa mig för framtida händelser. Dags att styra upp nån affirmation kanske? Såhär kan jag ju inte ha det.

Plugga var det jag skulle göra nu ja. Försöka förbättra mina förutsättningar lite till proven på måndag iaf. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0