Mobilsamtal kan beröra mkt

Blev inte så mkt plugg idag som jag tänkt men har ändå haft en givande dag känns det som. Jag var ute och gick med Frida och hennes klasskompis som är här i Sunne och hälsar på. Vi gick en bra bit och det var mkt trevligt:) Sen har jag pratat i mobilen väldigt länge, typ 3 timmar lr nå sånt med en och samma person. Sjukt att man kan prata så länge egentligen men ibland går det bara av farten. Ett välbehövligt samtal på alla sätt och vis. Fantastiskt alltså! När klockan sen var 21 så ryckte jag upp mig och diskade undan en jäkla massa. Fan vad skönt att få bort disken som legat ett par dagar! Sen har jag faktiskt pluggat på "cirkulationssystemet" en del, wihoo:) Alltid nåt iaf.

Nu ska jag lägga mig och se ett "Sex och city-avsnitt" och sen blir det sova bums. Måste vara pigg imorrn då vi ska ha anatomi. Ska förhoppningsvis komma mig iväg och springa imorrn med. Kul att jag haft så många besökare idag föresten:) Ni är alla välkomna hit fler ggr, bara så ni vet;) Roligt värre!

Well, good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0