På väg upp och vill inte tillbaka ner

Känner mig mkt bättre nu. Har käkat blåbär, hallon, clementine, morot och druckit vaniljte med honung. Allt för att min hals och därmed hela min kropp ska må bättre snart. Har även unnat mig att bara ta det lugnt ikväll. Har visserligen diskat och tvättat en del men också bara slappat framför tvn. Har sett 2 avsnitt av Sex and the city och "Bonde söker fru". Skönt att bara vara ibland faktiskt och unna sig att verkligen koppla av. Mkt som rördes upp i mig tidigare idag och jag hamnade i obalans av många olika orsaker men jag tror mkt beror på att jag inte sovit det jag borde ha gjort nu på slutet. En del andra saker spelade nog in också men det får tyvärr inte ni veta för det är lite mer privata ting. Är långt ifrån säker på allt sj men jag har mina starka aningar iaf.

Ska fortsätta snacka me mina härliga vänner nu på msn och sen sova lr kanske se ännu ett Sex and the city-avsnitt...inte omöjligt:).

God natt på er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0