Domedagen imorrn

Har haft en skön helg på många sätt och vis:). Underbart! Men imorrn så gäller det verkligen. Teoretiskt prov i "Fysiska träningsmetoder" på förmiddagen. Sen på eftermiddagen är det praktiskt prov i samma ämne uppe på Selmas gym. Just nu känns det teoretiska provet lite bättre, praktiska kan verkligen gå hur som helst typ:S. Tycker det är så krånligt att instruera andra. Åååh, fy tusan...kommer bli en riktigt rysare hela skoldagen alltså! Uscha!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa igenom alla häften en gång till plus alla styrkeövningar med hjälpande muskler.
Hoppas verkligen jag kommer lyckas imorrn alltså jag vill verkligen inget hellre. Hoppas åtminstone att jag kan fixa G, det hade vart SÅ jäkla skönt alltså. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0