Bodymix för 1:a gången

Blev gymet direkt efter skolan idag. Körde en massa styrkeövningar med Josefine och Cia från klassen, mkt trevligt och bra. Efter det blev det lite småspontant ett Bodymix-pass för första gången nånsin (för min del) med Josefine. Haha, min kordination är inte så bra direkt men det funkade någorlunda iaf. Inte så jättesvåra övningar heller, var ett grundpass "bara" och tur var nog det. Riktigt jobbigt var det faktiskt. Körde massa styrka i passet också; mage, axlar och rygg. Får se om man känner av nåt imorrn kanske. Det var jobbigt men riktigt kul. Inte alls omöjligt att det blir fler pass framöver:D

Nu har jag käkat potatisbullar och mackor, mums!
Var ju typ 6 och en halv timme sen jag åt nåt innan (förutom en banan och en clementine) så det var verkligen välbehövligt med mat. Nu ska jag strax cykla iväg till min klasskompis Sofia och plugga "cirkulationssystemet". Har nämligen prov på det imorrn på em, drygt. Men det ska bli skönt att få det ur världen. Bara hoppas att det går bra på provet också men det tror jag. Känns som att jag borde ha koll, har ju pluggat på det rätt bra ändå trots allt. Jag måste försöka tänka positivt. I värsta fall kan man ju alltid göra om provet men det ska jag väl ändå inte behöva.

Bäst jag sliter mig härifrån nu så jag kan cykla iväg. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0