Vägskäl

Jag vet att jag sätter dig i en svår situation men jag kan inte undvika det den här gången tyvärr. Jag skulle absolut kunna göra det för dig (om saken hade varit den omvända), åtminstone skulle jag försöka göra allt jag kunde för att lösa det, och då känns det som att du borde agera/känna likadant om du verkligen menar allvar med mig. Det är inte helt enkelt för mig heller om du tror det. Det är tufft och tuffare lär det också bli. Men gör man inte slag i saken nu så kommer det aldrig ske. För vad är det egentligen som säger att det kommer vara annorlunda om 2 år? Jag tror bara det kommer bli ännu svårare och det tror jag också du inser nånstans innerst inne.

Jag är beredd att satsa med dig, utan tvekan. Frågan är om du känner detsamma. Gör du inte det så är det kanske lika bra att avsluta sagan här och nu. Jag vill inte verka krävande men det här är känns som ett vägskäl som jag inte kan/borde undvika. 

 Det finns ju bekant ett uttryck som lyder "Man måste våga för att vinna" och det tycker jag passar bra in i denna situation. Jag hoppas/tror att du vågar vinna med mig. Jag önskar verkligen att du fattar det beslutet till sist. Vi har så mkt mer att ge tillsammans och det vet du också. Tro på oss, det gör jag.

Kommentarer
Postat av: Linn

halloj. allt bra med dig?! bara bra med mig. fast gruvar mig. ska jobba mitt första pass på max nästa helg :S dock inget långt men iaf :) jobbar du kvar?

2009-05-15 @ 10:45:58
URL: http://lmo.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaaa jättekul! Tack så mycket:) Känns spännande! Japp på tisdag börjar jag! Så då syns vi nån gång framöver hoppas jag! ;) Sköt om dig! Kram Carro

2009-05-15 @ 12:04:35
URL: http://carro89.blogg.se/
Postat av: Carro

Oj jag glömde skriva att lägenheten ligger på sörliden haha! Inte i dom där jättesuper höga husen utan i de låga:) Kram Carro

2009-05-15 @ 15:32:09
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0