Dålig planering

Ser ut att vara rätt fint väder idag också så strax ska jag nog bege mig ut på en långpromenad. Synd man inte har nån att promenera med bara. Man får väl ta med sig mobilen och mp3n så man iaf har nån form av sällskap. Inte levande sällskap men bättre än ingenting iaf.

Senare ikväll klockan 6 ska jag äta middag hemma hos min far. En fågel viskade i mitt öra att tacos visst stod på menyn, mums! Det kommer bli riktigt trevligt. Sen ska jag tyvärr jobba 21.30-03.00 och typiskt nog så är det tydligen 14-dagars ikväll:( Fan, jag orkar inte. Hoppas, hoppas, hoppas det blir rätt lugnt ändå. Tack och lov för att man iaf inte har "stängningen".
 

Hade en riktigt trevlig dag igår måste jag säga. Umgicks en massa med min pappa. Vi satt ute och pratade och läste i det fina vädret. Vi gick även på en promenad bort till Brynge och plockade lite liljekonvaljer. De luktar så himla gott, love it:) Vi gjorde även en god sallad och käkade.

Senare på kvällen gick jag hem till mamma. Väl där surrade jag lite och sen begav sig mamma och jag ut och joggade "Skogsrundan". Det gick rätt bra fakitskt, skönt:) Kändes verkligen som en riktig sommardag och sommarkväll igår, underbart:)


Känns lite halvjobbigt just nu. Jag som brukar vara rätt bra på att planera men inte den här gången uppenbarligen. Ska äta middag hos Jimmis föräldrar på lördagkväll och innan det ska vi kanske fixa lite med min bil och bada i deras "lyx-bubbel-badkar" för två pers. Det har jag sett fram emot/ser fram emot. Men så nu vill Sandra att jag ska gå ut med henne och Robin men det går ju inte. Ikväll ska jag ju jobba och imorrn är ju alltså en middag inbokad så det finns verkligen ingen tid till det. Jag sa till henne att vi kanske skulle kunna gå ut nästa helg istället men då ska hon och Robin på Bruce-Springsteen-konsert på fredagen och sen på lördagen har de bokat in sig på nåt hotell typ:S Typiskt. Hade jag vetat det tidigare hade jag kunnat gått ut med hon och robin nu i helgen och sen nästa helg kunnat äta hemma hos Jimmis föräldrar men det går ju inte alls nu:( Känns ju så himla fel att avboka middagen också när jag inte varit hemma hos dem på "år och da'r" i princip:S Känns bara taskigt, kan bara inte göra det:( Sen fick jag även veta det att hon (Sandra) förmodligen kommer vara i Skåne typ hela juni. Detta innebär att jag inte kommer att kunna festa med henne föränn i juli nån gång, jobbigt. Fast det sistnämnda fick jag reda på alldeles nyss typ så det är inte "min dåliga planerings fel" iaf, allti nåt. Det är i vilket fall inge roligt, tur jag har Emma kvar här hemma i Övik iaf:) hon kan man ju alltid festa och umgås med. Bra det:)

Jag kan inte rå för att jag saknar det. Du känner kanske inte likadant, för dig spelar det säkert ingen roll. Men jag kommer alltid kännas att det saknas någonting när det är såhär. Sen får man tycka att jag är konstig lr vad man vill men för mig betyder det där (för dig kanske LILLA) så mkt. Kan inte göra nåt åt det heller. Det är väl bara att bita ihop och tänka positivt. För det finns ju faktiskt mkt positvit trots allt.

Nu blir det en promenad för min del. Har suttit inne nog länge nu. Hej med er och njut av det fina vädret! Man vet aldrig när det kommer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0