Jobbhelgen har börjat, gäsp

Är rätt så trött just nu. Middagen vi hade idag på Max var inte att leka med alltså, inte lunchen heller för den delen. Verkligen asmkt folk, helt sjukt. Och inte blir det enklare när det känns som att man minst borde vara 2-3 personer till som jobbar heller:(. Drygt är vad det är. Tur man överlevde iaf, puh:P Kom hem får drygt två timmar sen och jag har bara slappat. Haha, somnade faktiskt i soffan för en stund också. Shit, vad trött man kan bli. Har satt i mig lite nudlar plus vaniljglass, med mjölk och kolasås - mums filibabba!:)

Nu ska jag bara borsta tänderna och sen gå upp och lägga mig och sova.
Jag hoppas jag kan somna igen nu bara. Brukar inte vara så enkelt när man småsomnat innan och sen vaknat till men jag hoppas på det bästa. Imorrn ska jag jobba 13-21 och det lär säkert bli rätt drygt. Vi lär dock ha lite mer folk då som jobbar jämfört med idag som ju var en fredag så det lär väl förhoppningsvis göra saken lite enklare iaf. Hoppas ivf det.

Nej, ska väl försöka väcka min pojkvän nu och få han att följa med mig upp och sova i sängen.
Han har nämligen också lyckats somna i soffan. En riktigt skön tv-soffa har vi här faktiskt så det är väl inte så konstigt, lr hur Weppan(?);P Inte för att jag tror att han lär läsa min blogg men ändå. Han är verkligen en expert på att sova på denna tv-soffa:)

Imorrn är det Eurovision song contest och det måste jag förstås se.
Är en trevligt liten tradition även om ju inte alla låtar är de bästa så är det ändå intressant att se. Lite synd bara att det har blivit lite för mkt fokus på showerna istället på att göra riktigt bra låtar. Det gillar jag inte men man hittar väl förhoppningsvis ett par guldkorn till låtar iaf, förutom Sveriges då förstås;) Tror tyvärr inte att Sverige vinner men jag hoppas på en topp 10-placering iaf. Det hade vart kul. Heja Sverige!

Nej, sängen hägrar som sagt nu. Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Linn

jaså måste kolla hur jag jobbar. ska jobba på en förskola första veckan i juni. strular så jävla mycket. emn förhoppningsvis blir det bara juni och juli sedan slutar jag så ajg är ledig innan skolan börjar om jag tar mig in.

2009-05-16 @ 11:32:33
URL: http://lmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0