Tack Helena <3

Ska alldeles strax gå och sova, tänkte bara flika in med ett litet inlägg här först. Såg färdigt NHL-matchen för en liten stund sedan och det blev tyvärr inte den dramatik jag hoppades på:( Inte den minsta faktiskt. Pittsburgh fullständigt krossade Washington trots att ju Washington hade hemmaplan och allt, helmysko verkligen. Tror matchen slutade typ 6-2 lr nåt sånt till Pittsburgh och matchen kändes avgjord redan en bit in i den andra perioden då Pittsburgh hade 4-0. Tråkigt när man hade väntat sig en så pass mkt mer jämn och spännande match men, men det blir ju inte alltid så som man vill.

Har iaf fått ut en hel del av denna kväll natt ändå tack vare min kära syster:) Har pratat med min Helena i nästan 3 timmar i natt nämligen, känn på den ni;P. Blev såklart en hel del snack om NHL-hockeyn men även om en hel del annat. Verkligen jätteskönt att prata av sig med nån som står en så pass nära och som man känner att man kan lita på till hundra procent:) Man är riktigt lyckligt lottad som har såna människor i sin omgivning egentligen, det är ju faktiskt inte alla som har det. Detta inlägg får alltså bli en liten hyllning till min storasyster Helena som verkligen är guld värd för mig. - Tack för att du finns Helena! Jag älskar dig <3 ....en sak till, både du och jag förtjänar verkligen det bästa så vi måste försöka stå på oss. Punkt slut.

God natt på er nu alla mina fantastiska bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0