Oviss framtid

Det verkar vara väldigt fint väder idag och det ger en lite småångest över att man sovit så länge, men inte så mkt att göra åt i nuläget. Man får ta nya tag helt enkelt. Tror jag måste börja lr snarare fortsätta med att kliva upp kl 6 på morgonen snart. Då hann man ju göra lite varje dag iaf. Enda jag hunnit idag och igår är att sova i princip.

Resten av denna dag vet jag inte säkert vad det blir än. Kanske blir att jag åker in till stan och träffar min bästa vän Maria lr också far jag hem till Västanå och umgås där, vem vet? Har inte fått nåt sms-svar än så länge från Maria så jag måste väl ta och försöka ringa henne snart så jag vet hur det blir. Annars blir det förmodligen Västanå som sagt och förhoppningsvis en promenad lr liknande med min kära mor:) Vore inte fel att spela lite också, det är roligt. Nåja, vi får se vad det blir av det som återstår av detta dygn.

En sak som slagit mig är om jag verkligen kommer att kunna flytta så långt som till Värmland till hösten. Det känns rätt tufft faktiskt, spännande givetvis men också tufft. Under hela mitt liv har jag varit van vid att ha familjen nära och kunna träffa de när man vill i princip men om jag börjar plugga ända nere i Värmland så kommer jag inte alls att kunna träffa de lika mkt:( Det känns rätt tråkigt faktiskt. Jag tycker verkligen om min familj och älskar att umgås med dem så därför kommer det nog bli svårt. Är så osäker på hur det kommer att bli med allt ang. den ev. flytten. Måste verkligen ta ett snack med min pojkvän så jag vet var jag har honom angående allt detta. Frågan är ju om man skulle kunna klara av att flytta ner dit helt själv om så skulle bli fallet. Är man tillräckligt stark och modig för en sådan RIKTIG utmaning? Jag vet inte men jag hoppas verkligen att jag är det. Ååh, det är inte lätt att leva alltså. Visst är det skönt att kunna styra sitt liv lite som man vill och fatta de beslut man känner för men jobbigt är det också. Allra helst när man blir osäker på vilken av alla vägar som är den rätta för en själv:S

Är grymt sugen på att gå ut för tillfället.
Måste fasen göra det alltså. Kanske man ska gå ut på en promenad och se om man kanske möter sin pojkvän som borde komma hem snart. Ja, så får det bli. Solen och den friska luften, här kommer jag! Hörni, ha det superbra så återkommer jag snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0