Dags att sova...snart

Nu kom nyss min pojkvän hem från jobbet efter ca 9 timmars övertid! Helt sanslöst egentligen, allra helst med tanke på att han ska jobba 7 imorrnbitti igen. Han hinner ju knappt sova ett dugg:S Pratsjuk var jag också när han kom hem men han var ju tvungen att gå och lägga sig så jag kunde inte prata så värst mkt med han, typiskt. Jaja, får väl prata mer imorrn förhoppningsvis. Jag ska också snart gå och lägga mig men inte riktigt än.

Ska nog avsluta denna kväll med att se en webbrepris av Robinson som gick i lördags och äta glass, mums! Börjar jobba 11.30 och slutar 19.15 imorrn så måste verkligen sova sen men inte än som sagt var. Efter jobbet imorrn ska jag nog åka och handla lite om jag orkar. Måste handla in lite grejer inför fredagen då det  ju blir fest:) Jag, Jimmi, Sandra och Emma ska förfesta då och sedan fara in på O´learys. Det ser jag fram emot som tusan:)

Sov så gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0