Borde plocka blommor oftare

Kändes hyfsat att jogga nu på morgonen faktiskt. Kände mig ändå bra mkt piggare än vad jag gjorde när jag gjorde i förrgår, alltid nåt. Fick dock en sämre tid, en minut närmare bestämt. Med andra ord tog det ca 28 minuter idag. Tror dock inte det var alltför långt ifrån 27 men, men. Gjorde lite armhävningar och sit-ups sen också bara för att liksom. Inte många men iaf bättre än ingenting:) Men oj så varmt det var ute föresten. Trots att klockan bara var halv 8 när jag joggade så gassade ändå solen på som bara den, shit alltså. Lär ju bli kokhett idag fram emot 12 om det här håller i sig. Snacka om rena rama sommarvärmen!

Vidare har jag försökt städa upp lite smått här i huset.
Har också stekt lite falukorv (tärnad förstås, det är godast!) som jag ska ha med i matlåda idag. Det tillsammans med makaroner blir det:) Blev en del korv och makaroner kvar också så det ska min älskling få ta och äta när han har jobbat klart om han vill d v s:P

Nu har jag druckit ett c-vitaminglas och håller på att äta en banan.
Det får duga inför jobbandet. Lär ju ändå få gå på rast tidigt ändå så, det är typ alltid så. Hade vart skönt att alltid få ha rasten mitt på arbetspasset men det kan man ju drömma om. Man har insett en hel del om den här branchen. Men jag ska inte klaga, har ju iaf ett jobb och det är faktiskt jävligt bra:)

Plockade föresten lite vitsippor igårkväll när jag var ute och promenerade med min mor. Tyvärr har vissa blommor i buketten redan börjat visna:( Hm, kanske måste fylla på vatten i vasen? Vitsippor dricker ju en hel del har jag för mig. För övrigt finns det inte så mkt somrigare saker än just blommor. Måste plocka in buketter oftare för det är faktiskt trevligt att ha:)

Ha en superfin dag i detta fantastiska väder! En annan kommer ju just inte att kunna vara ute nåt men ni som har möjlighet, passa på för tusan!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0