Äntligen vaken tidigt

Är redan vaken tack vare min pojkvän, det tackar man för. Detta trots att man förstås är jäkligt trött. Hade jag sovit längre hade jag dock riskerat att försova mig, så det är inte värt att chansa. Ni kan ju tänka mig hur bra min dygnsrytm är/varit med tanke på att jag ändå inte börjar jobba föränn 11. Trots denna egentligen ganska "normala tid" att börja jobba kan jag slå mig i backen på att jag skulle ha försovt mig alltså. Jaja, nog om detta. Är vaken nu iaf så nu kommer jag garanterat hinna komma i tid till jobbet.

Hade en sån underbar dröm i natt. Den var så himla verklig att jag vaknade till och verkligen trodde det, men det var förstås bara i drömmen det hände...tyvärr. Bara att hoppas på att det händer i verkligheten snart. Just nu sitter jag i tv-soffan och äter Axas osötade müsli med fil till. Har "strösslat" på lite frysta hallon med och det blev inte alls dumt - namn, namn:) Måste verkligen börja ta tag i min kost. Har blivit alldeles för mkt onyttigt nu i veckan, fy mig. Måste försöka ta det lite lugnt i helgen iaf. Tur man jobbar större delen av kvällarna, alltid nån fördel med det iaf

Annars ser det ut att bli himla fint väder idag så jag ska nog ta och kila ut om ett tag.
Måste försöka masa mig iväg på en joggingtur trots att jag inte direkt känner mig "fit for fight". Vore dock bra om jag kunde jogga lite nu så jag håller uppe träningen iaf om nu kosten gått åt skogen.

Ska fortsätta vakna till liv nu så man känner sig manad för att jogga. God morgon på er alla föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0