jogging på g

Idag börjar jag inte jobba föränn kl 20 ikväll, skönt. Inte lika skönt att inte få gå och lägga sig föränn 5-6-tiden dock men men. Det är väl såna smällar man får ta I guess. kommer nog bli lite småtungt att vara på jobbet 12.15 imorrn också (därmed blir det inte många timmars sömn i natt) men det är som jag skrivit tidigare mitt eget fel eftersom jag bytt till mig det passet för att få vara ledig nästa helg då jag ska till fjälls. De ringde för en stund sen från Max och frågade om jag kunde jobba natt ist för dag imorgon men jag tackade nej. Främst eftersom jag planerat att träffa Maria imorrn efter att jag slutat jobba vid 21.

Hade egentligen tänkt åka in till stan tidigare idag och höra mig för lite om utbildningar på arbetsförmedligen men eftersom jag sov så länge plus att jag ändå måste in och jobba senare ikväll (och inte orkar vara kvar i stan ända fram tills jag börjar) så kom jag fram till att det är bättre att ta det på måndag nu till veckan. Då jobbar jag nämligen bara fram till 13 och därmed har jag gott om tid efter det att höra mig för. Jag hoppas de är ganska så mkt insatta på arbetsförmedlingen bara så det "ger" nånting.

Nu ska jag försöka ta mig ut och jogga lite.
Kommer nog kännas tungt eftersom jag sovit så länge (brukar alltid bli sliten och seg länge efter att jag sovit länge) men jag måste försöka kämpa på ändå. Jag behöver verkligen träningen.

Ha det bra så länge, återkommer kanske sen om jag ids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0