Måste styra upp Värmland

Nu har jag precis kommit in i huset igen efter att ha varit ute och gått i 35 minuter. Var härligt väder, dock lite blåsigt men det dög ändå. Riktigt skönt att vara ute och gå. Är dock oftast roligare att promenera med någon annan men man kan inte få allt.

Känns bra att det inte är helt tipp-topp-väder iaf när man ska jobba idag och allt. Är verkligen inte roligt att stå inne i ett gatukök och jobba när det är svinvarmt ute. Blir ju extra varmt inne i restaurangen då med eftersom solen då ligger på så mkt mot själva byggnaden. Förhoppningsvis blir det inte alltför varmt på jobbet idag iaf.

Måste verkligen börja styra upp allt det här med Värmland nu snart.
Vet ju iofs inte än om jag kommer att komma in på utbildningen men man måste ju som ändå utgå från det så man inte står där helt tagen på sängen sen om jag skulle komma in. Måste börja kolla upp lite om bostäder etc. Förut anmälde jag mig iaf till nån studentbostads-sida i Sunne så det är väl bra det iaf. Har dock inte hört nåt från sidan men det är ju å andra sidan ett bra tag kvar tills man börjar studera där (om jag nu kommer in dvs).

Fick ett samtal från Max nyss som bad att jag skulle köpa 10-11 st rödlökar. Snäll som man är så ställer man såklart upp även om jag nog inte kommer att få betalt för själva handlingstiden. Lär iaf få pengar för det sen, alltid nåt. Hm, dags att fara strax då eftersom jag ska hinna handla innan med. Kanske bloggar senare ikväll men det är inte säkert. Jaja, ni lär ju märka:P I vilket fall som helst så får ni ha en jättehärlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0