Saknar planering

Börjar bli lite orolig nu. Känns verkligen inte som att det händer nånting:S Måste börja ta tag i saker, men varför är det bara jag som ska styra upp allt? Är iofs mkt p g a mig som vi kommer att åka till Sunne men ändå. Åker alltså dit och förmodligen också till Karlstad om mindre än en vecka och har inte kollat upp boende lr nånting. Känns väldigt illa måste jag säga. Inte har man nån GPRS heller, kanske ska höra om jag får låna Stefans (min systers pojkväns)? Vore ju ändå ganska bra att ha en. Aja, vi får se. Kanske dags att lära sig att titta på kartor nån gång också.

Har inte hört fått nåt besked om exakt när min intervju är heller, det oroar mig lite.
Det enda jag vet är att den är på måndag lr tisdag. De skulle mejla ut en exakt tid och dag men det har de inte gjort än. Fan också, hoppas bara inte det har blivit nå strul med posten så mitt svarsbrev inte kommit fram. Det skulle vara det värsta.

Jobbar ikväll och det känns inte alls nå vidare. Känns heldrygt faktiskt, kan inte riktigt sätta fingret på exakt varför, men drygt känns det iaf. Allra helst tiden jag jobbar: 16.00-00.15. Kommer inte hinna hem och träffa min sötnos nånting alls. Nåja, skönt att man inte har stängning iaf...alltid nåt liksom. Slapp ju den igår också eftersom vi hade personalmöte. Det var skönt. Fick jobba 8-16 igår istället vilket gick fint. Kommer jobba hela den här helgen också, suck. Har blivit lite bortskämd med helgerna känner jag. Har ju vart ledig tre helger på raken så det är väl kanske inte så konstigt. Jaja, det kommer säkert gå bra. Har tidiga pass iaf, börjar 8 både fre, lör och sön - Bra det!

Längtar till nästa helg då jag är ledig både fre, lör och sön. Underbart!:D När hände det sist att jag är ledig alla tre helgdagarna? Om en månad ca har jag förhoppningsvis semester också, en betald sådan för första gången. Det känns finemang:D Det är bara att jobba på den tid som är kvar. Till hösten studerar jag ju förmodligen så då blir det inge mer Max-jobb för min del. Måste kolla upp hur lång uppsägningstid och sånt jag har så det inte blir nå strul med det.

Hoppas jag får in mina skattepengar nu på tor lr fre, har hört att man ska få de då om man får de innan midsommar. Hoppas jag får det, jag kämpade ju på som tusan med ID-legitimation och allt vad det var. Well, den som lever får se. Om inte annat så får jag de till hösten lr vad det nu är. Nån gång får jag de iaf och det är väl kanske ändå huvudsaken.

Måste kanske köpa en ny hårddisk till min dator:( Den strular fortfarande nämligen. Är helt omöjligt att få in vanliga messenger. Nu får jag hela tiden hålla mig till webbmessenger vilket inte alls funkar lika bra. SEn när jag försöker ta hem uppdateringar till mitt XP så står det hela tiden att filen i fråga är trasig, detta trots att jag tankar ner filen från microsofts egen hemsida(!) Konstigt är vad det är. Min pojkvän har sagt att en viss del av min hårddisk förmodligen är trasig. Känns jobbigt att behöva köpa en ny men man har kanske inte så många andra alternativ. Måste ju ändå ha en dator som med säkerhet funkar när jag börjar studera med så.

Nej, nu ska jag fixa mat så jag har nåt att ta med till jobbet och sedan ska jag nog passa på att vara ute en sväng innan jag måste åka in och jobba. Ser lite blåsigt ut dock men man får väl ta jacka så funkar det nog. Soligt verkar det vara iaf, skönt. Hoppas ni får en fortsatt fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0