Kallad till intervju i Sunne

Är vaken tidigt idag också men gud så trött jag är. Börjar iofs vakna till någorlunda men tidigare var jag hlet väck i princip. Orkade knappt prata med Jimmi, haha:P Nåväl, somnar man runt 12 så är det väl inte alltför konstigt. Sitter just nu och äter frukost och ser på SVTs morgonsoffa, rätt intressant. Ser ut att vara verkligt fint väder ute, typiskt med tanke på att jag ska jobba. Nåja, jag hinner nog ut en stund innan jag börjar iaf. Alltid nåt liksom. Hoppas det blir ganska lugnt på jobbet idag och inte nån större folkströmning. Måste kolla in juli-schemat också, tydligen ska det ha kommit ut.  Hoppas jag får min semester så som jag vill då, det hade vart toppen:)

Efter jobbet ska jag hem och hälsa på mamma.
Helena ska ju tydligen komma hem från Umeå idag också, tjoho:) Det är bra det för då kan jag äntligen ge henne min present. Hon fyllde egentligen år i lördags men jag hade ju bokat in middag plus bubbelbad hos Jimmis föräldrar då sen tidigare (trodde garanterat att hon skulle vara i Umeå då som jag hört men tydligen blev så inte fallet) så därför kunde jag tyvärr aldrig träffa henne då.

Har föresten fått brev från Sunne också, KY-utbildningen d v s.
Tror jag inte har skrivit det här på bloggen förut. Såg brevet i fredags och visst blev jag kallad till intervju:) Ska på intervju antingen på måndag lr tisdag ändå nästa vecka, d v s 15 lr 16 juni. Blir spännande, hoppas jag får en tid på måndag det vore det bästa. Som tur är har iaf min sötnos fått ledigt för hela den veckan så han kan följa med mig dit utan problem. Då kan vi försöka spana in och höra oss för om jobb till han också, perfekt:) Förmodligen kommer vi att ta en bil dit ner, lättast så för då kan man fara runt själv och kolla i Sunne och Karlstad lite hur man vill.

Har föresten inte fått msn på min dator att funka ännu.
Jätteirriterande! Kanske är nåt fel på enhet C av hårddisken trots allt. Känns ju inte altför lovande just nu iaf. Min pojkvän ska göra en scandisk när han kommer hem från jobbet idag så förhoppningsvis kan datorn hitta och laga sitt fel av sig själv. Det hade vart perfekt. Ååh, hoppas det blir så.

Nu ska jag fortsätta käka och se tv. See you!

Kommentarer
Postat av: Carro

Va spännande med intervju!

2009-06-06 @ 16:42:37
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0