Värmlandvistelsen

Är helt slut i huvudet just nu:( Tänker strax börja förbereda mig för att sova men tänkte bara skriva lite här först så ni vet att jag iaf lever. Var ju som ett tag sen jag bloggade nu så det är på tiden.

Har kommit hem från Värmland, kom hem runt 22-tiden igår.
Skönt att vara hemma igen även om jag gärna skulle ha velat haft lite mer tid där nere, blev som stressigt å så nu. Tog en jäkla tid att köra och bara hitta till dit man skulle. Vi hade ju som inte nån GPS heller så då gick det ju inte sådär supersmidigt men men. Vi tänkte ju som kolla både i Karlstad och Sunne men Karlstad hann vi typ inte med:S Det känns lite surt såhär i efterhand men inte så mkt att göra åt. Vi hade helt enkelt för lite tid, så var det bara. Karlstad var för stort och för svårt att hitta rätt i på bara en timme.

Intervjun till utbildningen då? Jo, den gick väl okej tror jag men jag var sjukt nervös:S Riktigt jobbigt var det innan. Släppte väl lite sen under själva intervjun men ändå lite nervositet som hängde kvar. Har inte en aning om heller om jag kommer att komma in lr inte men jag hoppas på det bästa förstås. Har iaf gjort mitt bästa så kommer jag inte in så är det stjärnorna och ödet som bestämt att det inte är meningen att jag ska gå den utbildningen och då är det ju som det är. Kändes svårt att hinna prestera/visa vem man var på bara en halvtimmes intervju också, mkt svårt. Kändes som att jag mest bara babblade på och försökte svara på deras frågor så gott jag kunde. Det var helt klart en upplevelse och erfarenhet att få vara med om en såndär intervju iaf. Har lärt mig nånting av det iaf oavsett om jag kommer in på utbildningen lr inte. Tydligen så är det 70 personer som blivit intervjuade men bara 30 som kommer att komma in så man har ju inte direkt stor chans men. Kommer få besked på fredag lr måndag, spännande värre! Skönt att man inte behöver vänta så många dagar på besked iaf.

Har jobbat idag också. Fan vad jobbigt det var.
Sjukt mkt folk under middagen, blev riktigt rörigt:S Ont i huvudet fick man också och lite ont i huvudet har man fortfarande:( (säkerligen mkt pga fritöspipandena - hatar dessa ljud!) usch! Kan inte vara bra att ha det här jobbet i längden alltså. Vi hade iofs mkt personal under middagen så det var ju bra men inte lika bra är det att vi har så OTROLIGT litet kök att man krockar in i alla ens medarbetare jämt och ständigt. Går inte direkt så bra att försöka vara snabb då heller.

Nu ska jag ta och sova snart. Känner att jag behöver vila nu, mitt huvud känns helmysko:S Hoppas jag inte blir sjuk bara. Måste ju jobba imorrn med. Blir jag sjuk så måste jag ju fara till nån doktor och fixa nåt sjukintyg och hålla på, orka!? Nej, bättre att vila då och undvika att bli sjuk.

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0