Tuff & kaotisk Maxnatt

Äntligen hemma för att varva ner, käka och sova! Måste nog duscha av mig lite också, känner mig nå djävuskt ofräsch:( Har haft en jävligt tuff jobbnatt som ni kanske misstänker lr kanske inte, spela roll så är det iaf.. SJUKT MKT FOLK säger jag bara, ni anar inte hur natten har varit. Trots att vi säkert var runt ett 10-tal som jobbade (och hade alla kassor öppna inne) så blev kön med folk ända ner till dörrarna. Det drog igång bra med folk redan runt 22-23 och sen höll det i sig som faaan. Våra brickor räckte inte till ens så jäkla hög försäljning och mkt folk hade vi. Med andra ord fick vi servera folk maten i påsar, smidigt värre. Vi slog iaf dagsförsäljningsrekordet så det var väl kul åtminstone. Det här var definitivt en av de tuffaste nätter jag nånsin jobbat på Max. Känner mig helt slut i huvudet just nu. Sånt här kan fan inte vara nyttigt i längden:S Blev så less på en viss person idag också, mer kan jag tyvärr inte skriva ut här just nu. Tycker man borde kunna tänka efter lite innan man öppnar munnen åtminstone men tydligen inte. Fy fan alltså.

 Men nu är jag iaf äntligen klar med stängningen och arbetspasset för idag. Börjar jobba 17 igen idag (söndag), kul lr inte. Haha, nejrå men det ska nog gå bra hoppas jag. Är ledig sen måndag och tisdag iaf vilket kommer bli helt underbart skönt!:D

Tidigare idag (igår) så har jag badat med Jimmi och vart på hamnfesten och åkt karusell. Träffade Maria på hamnfesten och åkte två karuseller med henne, roligt som tusan var det:) Hoppas verkligen jag kan träffa henne på måndag med, har saknat henne som fan<3 

Fan, måste duscha nu och äta. Sen måste jag försöka ta mig i säng också och försöka sova hur fanken nu det ska gå till? Känner mig så pigg och uppe i varv fortfarande, hehe:P Men ja måste göra ett försök så jag kanske inte riktigt sover bort hela dagen imorrn:P

Gonatt på er! (Gomorron säger jag väl till er - antagligen de flesta av er - som ska stiga upp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0