Överraskning på g;)

Tänk vad mkt man hinner med när man går upp tidigt. Helt sjukt egentligen. Detta har jag gjort hittils idag:

- Joggat (tog 27 minuter denna gång).

- Försökt at få högtalarna till datorn att funka...förgäves:S

- Tvättat två maskiner

- Kört diskmaskinen två gånger

- Bäddat till sängen

- Gjort en massa sallad som ska ätas när min pojkvän kommer hem:) (resten ska tas i matlåda)

- Försökt städa upp lite allmänt här hemma (vilket inte gått sådär jättebra eftersom det är så mkt att göra...var ska man börja liksom?)

Just nu håller jag på att duka upp fint till middagen, hade tänkt överaska min pojkvän riktigt ordentligt idag:). Brukar aldrig ha middagen i ordning annars när han kommer hem (jag vet, visst det är tragiskt) och nu ska jag både ha middagen klar plus duka upp riktigt fint:) (hm, försöka duka fint iaf:P) Ska ut och plocka lite hägg nu hade jag tänkt. Det borde bli pricken över i:) Hoppas min älskling blir glad.

Senare ikväll ska ev Robin och Sandra komma hit och spela kubb men det är inte säkert.
Vi får se hur det bli, måste höra vad pojkvännen min tycker. Som det lät igår var han väldigt sugen på att spela "Wow" denna kväll...nåja, det visar sig väl. Imorrn är det jobb som väntar igen. Jobbar 11-19. Jobbar samma tid tor och fre också. Sen är jag ledig i helgen, skönt:)

Ska gå ut nu så jag hinner plocka in häggen. Hm, kanske borde man duka utomhus istället? Jo, så får det nog bli. Är ju varmt ute även om inte solen skiner sådär jättemkt. Ni får ha det så bra snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej tjejen! Nu har schema för juli kommit ut, fast det kanske du redan vet men:) Kram Carro

2009-06-02 @ 19:50:59
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0