Glad midsommarafton

Glad midommar på er allesammans! Det blir relativt lugnt för mig ikväll:) Runt 6-tiden kommer Emma hit till mig och Jimmi och då ska vi käka middag (ris och kyckling med wookgrönsaker = gott!) och sedan spela kubb (hoppas det inte börjar regna bara). Vidare lär det förhoppningsvis bli en promenad om jag får bestämma och kortspel lr liknande. Lär säkerligen bli att vi ser nån film senare ikväll också. Kommer förhoppningsvis blir en mysig kväll:) Synd bara att vädret inte är det bästa men det är väl så det typ alltid brukar vara på midsommar av nån underlig anledning:S

Imorrn blir det full fart. Måste fara hem till mor och hälsa på och sen ska vi också hinna med att hälsa på Jimmis farmor som ju fyller år. Vidare ska vi hem till Jimmis föräldrar för nån middag, Jimmis mormor verkar ska komma också. Lär bli uppvaktning av min pojkvän redan då trots att han inte fyller år föränn på måndag egentligen. Men på måndag ska han vara uppe i Umeå och jobba:( Drygt. Kommer inte kunna sova och vara med han då. Men han kommer förhoppningsvis vara helt ledig på fredag så då får jag förhoppningsvis vara med han redan på torsdagkväll igen:)

Har ännu inte fått något besked från Sunne-utbildningen. Tänkte att det skulle komma med posten idag men så fick jag höra av min mor att det inte kommer nån post idag förutom tidningen så då gick det åt fanders. Får vackert vänta tills på måndag innan jag får veta om jag kommit in lr ej. Vem vet, kanske dröjer det ända till på tisdag innan jag får veta? Hoppas jag får veta redan på måndag får jag är så nyfiken. Orkar inte vänta hur länge som helst, hehe:P

Nej, nu ska jag fortsätta städa och snart börja med maten. Hoppas ni får en mysig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag saknar dig!

2009-06-20 @ 22:44:09
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0