Drar ner till Värmland

Har stressat som en dåre hela dagen i princip. Först har jag jobbat 8-16.30 och sedan efter det har jag skyndat mig att packa och dusha. Ska nämligen köra ner till Söderhamn redan ikväll och väl en bit därifrån ska jag och min pojkvän sova i en stuga på en camping. Hoppas det kommer bli bra. Imorrnbitti ska vi köra vidare mot Värmland och Karlstad:) Senare ska vi fara till Sunne där min kanske kommande utbildning ligger.

På tisdag kl 10.45-11.15 har jag min sk personliga intervju. Hoppas det kommer gå bra. Kommer säkerligen bli nervös men man får väl bara försöka vara sig själv I guess, det brukar bli det bästa i slutändan. Har ingen aning om vilka frågor de kommer fråga om heller så det lär ju bli en överraskning. Hoppas jag lyckas göra så pass bra ifrån mig så att jag kommer in på utbildningen.

Vidare ska vi kolla runt där nere i Karlstad och Sunne hur det ser ut där och vad det finns för möjligheter.
Ska försöka spana och höra oss för om ett kommande jobb till min pojkvän också. Hoppas de behöver folk där nere inom hans branch, annars kommer det bli jobbigt. Kanske hinner med att roa oss lite också men det är inte säkert. Kommer inte ha så jättemkt tid där nere men ja, vi ska försöka hinna med så mkt som möjligt.

Hände en riktigt trevlig sak idag på jobbet.
När jag städade toaletten kom en kanske 50-årig(?) kvinna som köpt mat av mig och tackade så mkt för maten och för mitt mkt trevliga bemötande. Hon tyckte jag kunnat vara jättetrevlig trots att jag var väldigt stressad och det gladde hon. Sedan önskade hon mig också en fortsatt trevlig dag:) Tydligen var hon från Västerås. Blev jätteglad över det:D Tyckte det var så gulligt av henne att komma och säga det till mig sådär efteråt:D Hon gjorde hela mina sista två arbetstimmar, det gick mkt lättare att jobba då:) Borde finnas fler människor som henne:) - Tack så mkt vem du än är! :)

Nej, nu ska vi bege oss så vi kommer fram nån gång. Jag lär komma hem nån gång på tisdagkväll (kan bli sent), börjar jobba på onsdag kl 11 så alltför sent får det dock inte bli. Jaja, det kommer nog bli bra. Klarade jag av att jobba 7½ timme igår då jag bara sovit 3 timmar natten innan så klarar jag nog det mesta:P Hehehe!

Ni får ha det så jättebra så hörs vi på tisdag lr onsdag igen!

Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas det går bra för er på er lilla resa! ;) Kul med den snälla kvinnan! :D

2009-06-15 @ 22:23:47
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0